سوالات متداول

  • چطور به مارکتیمو اعتماد کنم ؟
علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت مارکتیمو، ما ضمانت بازگرداندن وجه در صورت عدم رضایت را هم برای همه خریداران در نظر گرفته ایم و ریسک خرید اینترنتی را به صفر رسانده ایم.


  • آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
بله سایت مارکتیمو همیشه در درسترس شماست. (ولی ظاهرا ساعت ۱۱ تا ۱ شب سیستم پرداخت بانکی تعطیل است.)


  • می‏‌توانم سفارشم را با تماس ثبت کنم؟
راحت ترین و سریع ترین راه پرداخت آنلاین هست ولی در صورت نیاز می توانید از راه های تماس و پشتیبانی هم اقدام به خرید کنید.

  • چگونه وجه را پرداخت کنم؟

شما با دارا بودن یک کارت بانکی عضو شتاب و فعال بودن رمز دوم آن می توانید در سایت مارکتیمو به صورت آنلاین خرید نمایید. در صورتی که با پرداخت آنلاین مشکل دارید با پشتیبانی تماس بگیرید تا سایر روش های پرداخت مثل کارت به کارت و... در اختیارتان قرار بگیرد.



  • چگونه کالا را تحویل بگیرم؟

بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و به سادگی میتوانید دانلود نمایید. همچنین هنگام خرید لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را نیز وارد کنید تا در صورت نیاز مجددا برایتان ارسال کنیم.



  • تا چه مدت به لینک دانلود دسترسی خواهم داشت؟

محدودیتی در مدت زمان دانلود و دفعات دانلود وجود ندارد و شما هر زمان میتوانید به لینک دانلود دسترسی داشته باشید.



  • اگر موفق به دانلود نشدم یا لینک دانلود را گم کردم چه کار کنم؟
کافی است به پشتیبانی مارکتیمو پیام بفرستید و مشخصات خریدتان را ارسال کنید تا لینک دانلود مجددا برایتان ارسال شود.



  • توصیه ی آخر

پس از پرداخت هزینه محصولات حتما کد پیگری تراکنش و ساعت و تاریخ پرداخت را یادداشت کنید تا در صورت هرگونه مشکل تیم مارکتیمو شما را راهنمایی کند.